WILSON LEARNING ŞTIE CINE FACE DIFERENŢA!

BUCURESTI - 12 mai 2011

Comunicat tip Administrativ / Management in Administratie Publica, Afaceri, Banci / Asigurari, Educatie / Cultura, Industrie

83% din satisfacţia angajatului este dată de practicile de leadership ale managerului său şi această satisfacţie asigură 63% din performanţa individuală cerută de organizaţie. Acestea sunt rezultatele unui studiu realizat de Wilson Learning pe un număr de 85 de firme din Fortune 500.

LEADER - ANGAJAŢI

LEADER - ANGAJAŢI

Satisfacţia angajatului are înţelesuri diferite pentru oameni diferiţi. Pentru majoritatea celor întrebaţi satisfacţia este asociată cu mulţumirea, confortul sau fericirea. La întrebarea „Eşti satisfăcut de ceea ce faci?” oamenii înţelegeau „Eşti mulţumit de ceea ce faci? Te simţi confortabil? Te simţi în siguranţă?”

Performanţa ridicată nu este asociată cu gradul de confort, plăcere sau securitatea jobului. Performanţa ridicată rezultă din satisfacţia pentru munca pe care o faci, realizarea sarcinilor şi relaţii de lucru eficiente:

-        satisfacţia job-ului: să te bucuri de ceea ce faci şi obţii din activitatea ta

-        satisfacţia relaţiilor: să-ţi facă plăcere să lucrezi cu colegii tăi. Atunci când apar tensiuni sau conflicte, oamenii trebuie să fie asiguraţi că rezolvarea acestora este concentrată pe probleme şi nu pe relaţiile interpersonale

-        satisfacţia managerului: să ai sentimentul că eşti condus de un manager eficient şi eficace

-        satisfacţia colegilor: colegii tăi au un grad de satisfacţie ridicat legat de munca pe care o fac. Acesta devine un puternic factor de motivare pentru tine.

-        satisfacţia leadership-ului: să ai sentimentul că întreaga organizaţie este mulţumită de managementul firmei care oferă încredere şi sprijin oamenilor săi.

Dezvoltarea abilităţilor Leader-Manager face „diferenţa” şi asigură „avantajul competitiv” între organizaţii aflate într-un mediu de afaceri din ce în ce mai provocator.

Despre WILSON LEARNING

Wilson Learning Worldwide este o companie cu acoperire globală având sediul la Tokyo. WL Europa, WL America, WL Asia Pacific şi WL China sunt diviziile de operare regională. La începutul anului 2011 Wilson Learning avea deschise 63 birouri locale în 45 de ţări.
Wilson Learning este prezentă în România începând cu 2007 şi a livrat consultanţă, evaluare şi programe de Vânzări, Leadership şi Customer Service clienţilor din domeniul bancar, asigurări, FMCG, telecomunicaţii, pharma şi industrie.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/wilson-learning/wilson-learning-stie-cine-face-diferenta