CoffeeChoFest ii asteapta pe producatorii si importatorii de cafea, ciocolata, biscuiti, napolitane, espressoare, masini de cafea sa se inscrie la Festival

BUCURESTI - 27 septembrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

FESTIVALUL CAFELEI ŞI CIOCOLATEI
World Trade Center Bucureşti
14 – 16 Octombrie 2005

CoffeeChoFest ii asteapta pe producatorii si importatorii de cafea, ciocolata, biscuiti, napolitane, espressoare, masini de cafea sa se inscrie la Festival

Energie cu zaţ – cafeaua, această “băutură a diavolului”, face parte din meniul matinal al oricăriu om, punând în priză mintea şi sufletul. Mai mult, oriunde ne-am afla, cu prietenii sau clienţii noştri, cafeaua este totdeauna prezentă în ceaşca din faţa noastră. Un proverb turcesc spune: «Cafeaua ar trebui să fie neagră precum iadul, puternică precum moartea şi dulce precum dragostea».

Şi în acest an, consecvenţi misiunii oricărui World Trade Center, ne-am propus să fim de folos comunităţii pe care o deservim, aducând în atenţia mediului economic în principal şi opiniei publice în general subiecte de actualitate şi interes.

În acest context, în cadrul Programului nostru de evenimente, WTCB şi International Artist Management şi-au propus ca, începând cu acest an, să organizeze Coffee-Cho Fest - Festivalul Cafelei şi Ciocolatei în Sala Plaza a WTCB, în zilele de 14-16 octombrie 2005.
Conceptul evenimentului îşi propune să reunească, într-un spaţiu neconvenţional, producători, importatori şi distribuitori de cafea, ciocolată, biscuiţi şi napolitane cu ciocolată, lichioruri cu aromă de cafea şi ciocolată, espressoare, cafetiere, automate de cafea, etc care vor avea posibilitatea să întâlnească reprezentanţi de hoteluri, restaurante, baruri, cafenele, etc care vor vizita festivalul.

Evenimentul se doreşte a fi un prilej de sărbătoare prin muzică, dansuri şi concursuri dar şi o oportunitate de a vă pune pe Dumneavoastră faţă în faţă cu potenţiali clienţi şi firme pe care îi vom atrage în cadrul acestui demers (prin semnalizarea evenimentului în mass media - presa scrisă şi radio, afişe, fluturaşi, bannere).

De asemenea, va fi realizat catalogul expoziţiei care va fi înmânat tuturor vizitatorilor şi în interiorul căruia veţi avea posibilitata rezervării unui spaţiu publicitar.