Scoala de vara, Marketing 3.0, 24-26 iunie 2011, Neptun

BUCURESTI - 26 mai 2011

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Banci / Asigurari, Finante / Contabilitate, IT&C, Media / Publicitate

Brand For Success:
How To Sell Your Products/Services To A Post-Recession Consumer
How to Make Your Brands To MaKe Money

Scoala de vara, Marketing 3.0, 24-26 iunie 2011, Neptun

 

Recesiunea economica a dus nu numai la schimbarea structurii anumitor piete, dar si la modificarea comportamentelor de consum.

In Vest se vorbeste din ce in ce mai mult despre o noua tipologie de consumator numit “ the post-recession/ post-crisis consumer” si despre noi repere si comportamente in luarea deciziei de cumparare. Mai mult, sub presiunea retelelor sociale si a noii conectivitati a consumatorilor, vorbim deja despre noi trenduri in branding si comunicare.

Marketingul 3.0 sau brandingul multisenzorial substituie gradat  tehnicile traditionale de comunicare. Batalia pentru cotele de piata s-a mutat acum, in mintea consumatorilor iar tehnicile de a ajunge acolo sunt din ce in ce mai sofisticate.

Ce trebuie sa facem pentru a transforma beneficiile produselor noastre in avantaje strategice?

Cum sa alegem cea mai buna strategie de brand, acum cand consumatorii se gandesc mai degraba cum sa economiseasca?

Ce trebuie sa le dam sau sa le cerem consumatorilor pentru a-i fideliza?

Toate acestea sunt intrebari puse tot mai des de:

    -  brand manageri
    -  directori de comunicare
    -  directorii de vanzari
    -  presedinti de companii

In acest sens WTC Bucuresti si Think Creative va propun in data de 24-26 iunie 2011, locatia Neptun Hotel Cocor, seminarul “Brand For Success: How To Sell Your Products/Services To A Post-Recession Consumer”. Evenimentul isi propune sa va ofere repere practice si teoretice pe baza carora sa puteti construi strategii de branding si comunicare creative si relevante pentru consumatorii produselor si serviciilor dumneavoastra.

Seminarul va fi sustinut de Alexandra Craciun – consultant in probleme de branding, rebranding si strategie de comunicare, cu experienta de peste 15 ani in publicitate in cadrul unor agentii multinationale: DDB, McCann Erickson, autoarea volumului Branding pentru numaratorii de stele, titular al cursurilor de publicitate si branding din cadrul Masteratului de Consultanta si Expertiza in Publicitate din cadrul Departamentului de Comunicare şi Relaţii Publice, Facultatea de Litere, Universitatea din Bucureşti, fondator al firmei de consultanta in branding Think Creative.

Va rugam sa ne confirmati participarea, prin completarea formularului de participare de pe pagina http://www.wtcb.ro/events/2011/brand-for-success/  si remiterea la unul din numerele de fax: 021 319.12.19/ 021.202.44.30

Totodata, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra, va rugam sa completati in formularul de participare anexat, maxim 2 probleme cu care va confruntati in practica pentru ca acestea sa primeasca raspuns in cadrul training-ului.

Termen limita de inscriere 10 iunie 2011, in limita a 30 de locuri.