Alegeri.TV poate juca un rol cheie in deciderea viitorilor europarlamentari. Cine vor fi castigatorii votului din 7 iunie ?

BUCURESTI - 6 mai 2009

Comunicat tip General in Politic

Peste 320,000 de vizitatori unici au cautat in ultimul an informatii despre politicieni in paginile site-ului. In urma analizelor alegerilor parlamentare din 2008, traficul site-ului creste de 8 ori in campania electorala si de 25 de ori in preajma alegerilor. Astfel, prin prisma traficului de vizitatori, Alegeri.TV devine unul dintre cele mai importante canale impartiale de informare si dialog politic on-line.

Alegeri.TV poate juca un rol cheie in deciderea viitorilor europarlamentari. Cine vor fi castigatorii votului din 7 iunie ?

Echipa Alegeri.TV a demarat in luna aprilie 2009 cel mai amplu interviu electoral intre viitorii europarlamentari si utilizatorii de Internet. In perioada 09-17 aprilie au fost culese, centralizate, clasificate si evaluate intrebarile electoratului, dupa care au fost selectate primele cinci cele mai reprezentative intrebari. Un alt set de cinci intrebari sunt puse de echipa Alegeri.TV. In final, setul de zece intrebari este adresat public tuturor candidatilor la alegerile europarlamentare.

Campania Comunica cu europarlamentarii prin Alegeri.TV intra in a doua etapa, si anume transmiterea intrebarilor electoratului catre politicieni sau catre responsabilii de campanie electorala. Realizatorii proiectului pun la dispozitia tuturor partidelor politice trei posibilitati de raspuns:

-interviu direct cu echipa de filmare Alegeri.TV,
-inregistrarea video a raspunsurilor si transmiterea lor catre Alegeri.TV,
-raspuns scris, trimis prin e-mail.

Paginile on-line ale partidelor sau blogurile candidatilor sunt accesate de persoane care au deja o afinitate catre o anumita platforma sau un anumit politician. Ce se intmpla insa cu cei nehotarti sau cu cei care nu sunt interesati sa voteze si care, din pacate, reprezinta majoritatea cetatenilor cu drept de vot in ultimele alegeri ? Consideram ca realizam o campanie unicat in Romania, prin care politicienii se pot prezenta si pot atrage, prin dialog public, raspunzand la cele mai sensibile intrebari ale electoratului, simpatia si voturile lor. Oferim tuturor candidatilor sanse egale pentru prezentarea ofertei electorale declara Alexandru Lapusan, CEO Zitec, compania sustinatoare a proiectului.

Alegeri.TV centralizeaza si prezinta impartial, intr-un mod intuitiv, formuri de discutii si dezbateri politice, prezentari video si bloguri, stiri din presa politica, comunicari ale oamenilor politici sau ale partidelor politice, analisti si comentatori din domeniul politic, dar si dialoguri si interviuri intre electorat si oamenii politici. Raspunsurile pretendentilor la un fotoliu in Parlamentul European vor fi postate, in format video sau text, in paginile dedicate fiecarui candidat in parte.

Despre Zitec

Despre Alegeri.TV

Lansat in 2007 sub deviza Impartial. Util. Interactiv, Alegeri.TV este in prezent cea mai puternica platforma de dialog politic nepartinica. Alegeri.TV centralizeaza si prezinta impartial profilele a peste 20,000 de politicieni, aproape 1000 de interviuri sau materiale video de campanie, devenind rapid cea mai bogata sursa de informare si dialog politic on line. Oferind informatii despre istoricul fiecarui politician roman, traseul politic, activitatea si initiativele parlamentare sau europarlamentare, Alegeri.TV prezinta in timp real atat o radiografie a mediului politic romanesc pentru electorat, cat si un barometru de opinie publica pentru partidele politice.
Alegeri.TV este o initiativa de responsabilitate sociala ZITEC.
Mai multe informatii despre campanie:
Telefon: +40 (0)31 71 00 114
YM!: alegeri_tv
contact@alegeri.tv

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/zitec/alegeri-tv-poate-juca-un-rol-cheie-in-deciderea-viitorilor-europarlamentari-cine-vor-fi-castigatorii-votului-din-7-iunie