Produse de calitate cu magazinul online Vivo Collection

BUCURESTI - 6 octombrie 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle

Legea privind drepturile consumatorilor a fost modificata in anul 2014, insa doar putini dintre cumparatorii online sunt informati in detaliu asupra drepturilor ce le revin atunci cand vine vorba despre achizitionarea si returnarea articolelor achizitionate de pe internet. Iata informatiile pe care orice persoana ce face cumparaturi online trebuie sa le cunoasca.

Vivo Collection

Vivo Collection

Dreptul de retur pentru clientii ce au achizitionat un produs online este de 14 zile, iar aceasta prevedere se aplica exclusiv tranzactiilor incheiate la distanta sau contractelor incheiate in afara spatiilor comerciale. Cele 14 zile incep din momentul in care produsul a ajuns in posesia fizica a clientului, iar termenul poate fi extins chiar si pana la un an de zile, daca vanzatorul nu a informat corect cumparatorul, conform legii. Exista insa si unele produse ce fac exceptie de la dreptul de retur, precum cele personalizate sau produsele alimentare sau consumabile.

Pentru a fi sigur ca beneficiezi de dreptul de returnare, produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost primit, insa acesta nu este obligatoriu sa fie in ambalajul original. Scopul acestei perioase de 14 zile este de a verifica „natura, caracteristicile si functionarea produselor”, iar urmele de uzura vor scade valoarea produsului, iar clientul nu va mai beneficia de intreaga suma achitata. De aceea, atunci cand achizitionezi un articol online,  verifica-l sau probeaza-l doar, iar, daca nu esti multumit, returneaza-l. 

Pentru a putea returna un produs, consumatorul este cel care trebuie sa anunte magazinul, chiar daca exista un formular obligatoriu de retragere prescris de lege sarcina anuntarii revine clientului. De asemenea, conform noii legislatii, clientul este cel care plateste costurile directe ale returnarii. Asa cum precizeaza legea:  „consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator”.

Acest drept de retragere se aplica chiar daca comanda a fost achitata si ridicata din magazin sau de la punctul de prezentare al acestuia, atat timp cat aceasta a fost finalizata online. Contractul la distanta, in cazul caruia de aplica aceasta lege, presupune intelegerea incheiata fara ca vanzatorul si cumparatorul sa fie prezenti fizic in acelasi loc, asadar, chiar daca achiti si ridici produsul din magazin, daca acesta a fost achizitionat online vei beneficia de cele 14 zile pentru a-l putea returna.

Orice produs achizitionat de la Vivo Collection poate fi returnat in conditiile legilor, iar aceste situatii vor fi tratate cu cea mai mare seriozitate si atentie de catre personalul companiei. Astfel incat poti comanda cu incredere de pe site-ul companiei, stiind ca, in cazul in care produsul nu este exact ceea ce ti-ai dorit il poti returna fara probleme. Tot ceea ce trebuie sa faci pentru a returna un produs achizitionat din magazinul online Vivo Collection este sa completezi formularul de pe site si sa trimiti produsul inapoi prin orice metoda doresti. 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/zoom-biz/produse-de-calitate-cu-magazinul-online-vivo-collection