Schneider Electric Romania a implinit 10 ani!

BUCURESTI - 9 iunie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

O cifră de afaceri de peste 50 de milioane de euro înregistrată anul trecut, în creştere cu 29% faţă de 2005, cu un profit de 5% şi o echipă de 134 de specialişti. Acesta este bilanţul companiei Schneider Electric România, la împlinirea a zece ani de prezenţă pe piaţa locală.

“Creşterea satisfacţiei clienţilor noştri, este prioritatea noastră !” reprezintă deviza după care se ghidează Schneider Electric România, filiala companiei internaţionale Schneider Electric Industries, cunoscută în lume ca specialist mondial în distribuţie electrică şi automatizări. Pentru a fi mai aproape de clienţii şi partenerii săi, Schneider Electric România a înfiinţat 7 agenţii pe teritoriul ţării in Bucureşti, Braşov, Constanţa, Iaşi, Craiova, Cluj şi Timişoara.

Datorită unei reţele puternice de distribuitori oficiali şi a politicilor de parteneriat, Schneider Electric România şi-a întărit poziţia pe piaţă şi şi-a îmbogăţit constant oferta de servicii destinată clienţilor locali. La împlinirea a zece ani de experienţă românească, Schneider Electric Romania a deschis primul Centru Suport Clienţi dedicat utilizatorilor din domeniu, a modernizat Centrul de Pregatire Profesională şi a creat un nou web-site, primul site despre instalaţiile electrice din locuinţe, dezvoltat de o companie de profil pentru consumatorii din România.

Centrul Suport Clienţi funcţionează din ianuarie 2007, fiind un nou departament creat pentru a răspunde rapid şi precis solicitărilor consumatorilor de natură tehnică, logistică, comercială sau administrativă. Înfiinţarea acestui departament este parte integrantă a unui program global al companiei, dedicat creşterii satisfacţiei clienţilor noştri, astfel incât Schneider Electric să devină referinţa pieţei in această privinţă.



Până acum s-au înregistrat aproximativ 2.000 de solicitări de natură comercială, logistică, tehnică sau legate de servicii post-vânzare iar rata de rezolvare a acestor solicitări este de peste 80% într-un interval de maxim 24 de ore.
Centrul Suport Clienţi este disponibil pentru fiecare persoană, fie client direct sau client al partenerilor noştri, folosindu-se orice mijloc de comunicare: telefon, e-mail, fax, site-ul oficial sau vizite la sediul din Bucureşti. Mai mult de 70% dintre cazuri au fost preluate prin telefon la numarul 021 203 06 06 sau la dresa de e-mail:
ro-csc@ro.schneider-electric.com.

Anticipând cerinţele clienţilor, Schneider Electric România a lansat în aprilie 2007 website-ul www.casa.schneider-electric.ro, un site dezvoltat pentru utilizatorii din România. Site-ul este conceput cu scopul de a oferi publicului larg informaţii despre instalaţia electrică din locuinţă, precum şi recomandări acordate specialiştilor în instalaţii electrice.
Site-ul www.casa.schneider-electric.ro oferă soluţii pentru o instalaţie electrică modernă, propuneri de design interior pentru cei interesaţi de reamenajarea sau construirea unui spaţiu de locuit sau cunoştinte generale despre siguranţa instalaţiei electrice.
„Ne dorim ca acest instrument de informare să fie de ajutor celor interesaţi să afle mai multe informaţii despre produse sau siguranţa instalaţiilor electrice, soluţii pentru locuinţe, precum şi informatii utile specialiştilor, grupate în secţiunea Profi Center”, a declarat Antoine Baveux, director de marketing al Schneider Electric România.

Centrul de Pregătire Profesională, înfiinţat în anul 2000, a înregistrat anul trecut un număr de peste 600 de persoane care au absolvit cursurile sale, iar în 2007 există deja 300 de persoane care au participat la aceste cursuri.
Începând din septembrie 2006 există o nouă locaţie modernă, situată în sediul central al Schneider Electric România, unde se desfăşoară cursurile de pregătire profesională, accesibile tuturor partenerilor Schneider Electric.
“Piaţa din România are în continuare un potenţial de creştere, fapt care impune un nivel ridicat de pregătire al forţei de muncă , fiind necesare investiţii sustinute în dezvoltarea abilitatilor profesionale ale angajaţilor partenerilor nostri”, a declarat David Nicholl, director general al Schneider Electric România.


Specialist mondial în distribuţie electrică şi automatizări, Schneider Electric răspunde nevoilor clienţilor săi din domeniile: energie, clădiri, industrie, infrastructură şi rezidenţial, prin intermediul mărcilor sale de renume internaţional Merlin Gerin (distribuţie electrică) şi Telemecanique (automatizări).

Schneider Electric în lume
-cifra de afaceri în 2006: 13 700 milioane euro
-105 000 de angajaţi în 190 de ţări
-4 500 de persoane în R&D (cercetare si dezvoltare) repartizate în 25 de ţări
-5% din cifra de afaceri este investită în R&D
-197 de fabrici, 60 de centre logistice, 15 000 de puncte de vânzare prin distribuitori oficiali.

Schneider Electric în România
-134 angajaţi
-cifra de afaceri în 2006 : 50 milioane euro, in creştere cu 29% faţă de 2005
-agenţii în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Iaşi, Galaţi, Craiova, Cluj şi Timişoara
-o reţea cu peste 400 puncte de distribuţie: puncte de vânzare ale Distribuitorilor Oficiali şi ale revânzătorilor de produse Schneider Electric sau punctele de vânzare Merlin Gerin
-distribuţie electrică (Merlin Gerin), automatizări (Telemecanique), automatizări în clădiri (TAC) şi echipamente care asigură alimentarea în siguranţă cu energie electrică (MGE-UPS)

Despre Zoom Zet Media

ZoomZet Media organizeaza orice fel de eveniment, incepand de la lansari de produse pana la petreceri de companie, de la cocktail-uri aniversare pana la seminarii si congrese, de la mese rotunde pana la ceremonii de decernare de premii, de la deschideri de targuri si expozitii pana la receptii, de la conferinte de presa pana la prezentari de moda.

Oana Stanoevici
ZoomZet Media
oana@zoomzet.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/zoom-zet-media/schneider-electric-romania-a-implinit-10-ani