Lansarea campaniei Black Friday - Eclipsa de preţuri

BUCURESTI - 22 noiembrie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Monden / Lifestyle, Social, Retail, Internet

Live site

După succesul realizat în anul 2012, ZorileStore.ro lansează pentru al doilea an consecutiv campania de reduceri de preţuri Black Friday. Sub denumirea “Eclipsa de preţuri”, campania se va întinde pe parcursul unui întreg weekend, în perioada 22-24 noiembrie. Toate produsele regăsite în magazinul online vor beneficia de reduceri substanţiale.

Lansarea campaniei Black Friday - Eclipsa de preţuri

Ca o noutate absolută în cadrul campaniei “Eclipsa de preturi”, produsele cu cele mai multe share-uri pe Facebook şi care vor include hashtag-ul #eclipsadepreturi vor beneficia de reduceri de 70%.

“Pentru al doilea an consecutiv am decis să participăm la campania de Black Friday. Mai maturi şi cu experienţa acumulată anul trecut cu ocazia campaniei, considerăm că suntem pregătiţi pentru lansarea campaniei «Eclipsa de preţuri». Cu această ocazie, estimăm ca traficul va creşte cu peste 100%, iar pentru a preîntâmpina eventuale probleme, am pregătit servere suplimentare pentru a ne asigura ca accesarea magazinului nostru online se va desfăşura în condiţii normale. În cadrul acestei campanii am pregătit reduceri substanţiale la toate produsele şi am suplimentat stocurile. În acelaşi timp, ca şi o surpriză pentru clienţii noştri, produsele ce vor avea cele mai multe share-uri pe Facebook vor beneficia de reduceri de 70%. Pe această cale doresc să mulţumesc celor de la Storience pentru munca depusă la grafica specială dedicată acestui eveniment şi celor de la Content Speed care se ocupă de partea tehnică a magazinului nostru online ZorileStore.roAdelina Oprea, manager marketing ZorileStore.

Startul campaniei se va da la data de 22 noiembrie 2013, ora 00.00 şi se va încheia pe data de 24 noiembrie 2013, ora 23.59.

Despre ZorileStore


Zorile Store a început ca o reţea de magazine pe litoralul Mării Negre în urmă cu 7 ani. Beneficiind de un depozit propriu şi având astfel avantajul unei aprovizionări foarte eficiente, compania a decis în 2011 să-şi extindă prezenţa în mediul online pentru a deservi publicul fidel de pe litoral şi în lunile din afara sezonului estival.
Zorile Store şi-a obişnuit clienţii cu promoţii, concursuri şi reduceri substanţiale la cele mai în trend articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii de la producători de marcă (Puma, Le Coq Sportif, Lotto, Prince, Police, Lacoste, Fila şi multe altele)

Brandul Zorile Store se diferenţiază prin noutatea şi complexitatea colecţiilor de branduri comercializate, prin rapiditatea livrarii şi prin inovaţie (ex: vizualizarea la 360° a produselor pe site). Toate acestea susţin promisiunea brandului: „Poţi fi tu, fără să aştepţi prea mult”

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/zorilestore/lansarea-campaniei-black-friday-eclipsa-de-preturi