ZorileStore.ro pregătește campania pentru a doua etapă de Black Friday cu un bilanț promițător la finalul primei etape

BUCURESTI - 25 noiembrie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Monden / Lifestyle, Internet

Live site

Campania pentru Vinerea Neagră a ZorileStore.ro s-a derulat între 21 - 23 noiembrie.
Cei mai mulți cumpărători, în proporție de 79,6%, au folosit PC-urile clasice pentru a plasa comenzile pe site-ul ZorileStore.ro. Pe locul doi au fost dispozitivele mobile - smartphone-uri și tablete - cu un procent de 20,4%, dar în creștere cu 8% față de aceeași perioadă a anului trecut. 

ZorileStore.ro pregătește campania pentru a doua etapă de Black Friday cu un bilanț promițător la finalul primei etape

Anul trecut, 30% din cumpărători au fost femei, dar anul acesta s-a schimbat puțin procentul. 73% din cumpărători au fost bărbați, pe când doar 27% au fost femei. S-a menținut de la Black Friday 2013 interesul pentru ghete, pantofi casual și teniși. În final, cei mai mulți cumpărători au fost tinerii cu vârsta între 25 și 34 de ani (47%), urmați de segmentul 18-24 de ani (28%) și în final au fost cei cu vârsta între 35 și 44 de ani (18%).

ZorileStore.ro pregătește o nouă campanie de Black Friday pentru perioada 28 până pe 30 noiembrie 2014. Acesta este, de fapt, intervalul tradițional pentru Vinerea Neagră. Clienții care nu s-au bucurat de reduceri în prima etapă, vor avea ocazia s-o facă în a doua parte a Black Friday, când reducerile pot ajunge până la 90 %.

Pentru detalii suplimentare:

ganciu.mihaela@gmail.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/zorilestore/zorilestore-ro-pregate-te-campania-pentru-a-doua-etapa-de-black-friday-cu-un-bilan-promi-ator-la-finalul-primei-etape