Comunicate de presa din domeniul Media / Publicitate

  • Proximity Worldwide este cea mai premiata retea la prima editie a ‘The Won Report’

    BUCURESTI - 6 mai 2004

    Comunicat de presa al Graffiti BBDO

    The Won Report, clasamentul celor mai importante competitii de direct marketing derulate pe parcursul anului 2003, a clasat reteaua Proximity Worldwide pe primul loc in topul celor mai premiate retele din lume. Creat de Patrick Collister, The Won Report este primul clasament din industria de direct marketing la nivel mondial realizat pe baza unor criterii eminamente obiective.    comunicatul de presa

  • Tempo Advertising dezvolta o campanie de imagine pentru Ultra PRO

    Tempo Advertising dezvolta o campanie de imagine pentru Ultra PRO

    BUCURESTI - 6 mai 2004

    Comunicat de presa al Tempo Advertising

    Obiectivul campaniei este acela de a pozitiona brandul Ultra PRO ca "specialistul in IT", sub sloganul “Ultra PRO - Ultra buni in calculatoare".

        comunicatul de presa

  • Cand ai nevoie de o mana de ajutor…Graffiti BBDO

    Cand ai nevoie de o mana de ajutor…Graffiti BBDO

    BUCURESTI - 5 mai 2004

    Comunicat de presa al Graffiti BBDO

    Graffiti BBDO semneaza pentru Pagini Aurii noua campanie numita “pagini aurii”, axata pe conceptul “la orice problema poti gasi solutia in Pagini Aurii”. Campania are rolul de a incuraja folosirea cat mai frecventa a ghidului Pagini Aurii de catre consumatori.    comunicatul de presa

  • REVISTA SELECTIV

    BUCURESTI - 5 mai 2004

    Comunicat de presa al SELECTIVE INTERNATIONAL S.R.L.

    Vă invitam joi, 6 mai, ora 11,
    la centrul de afaceri al CONSTRUCTEXPO la evenimentul de lansare a revistei Selectiv in constructii şi amenajãri.
        comunicatul de presa

  • Noutati de la PepsiCo! O NOUA GRAFICA, O NOUA STICLA, UN NOU SLOGAN SI DOUA NOI PRODUSE

    Noutati de la PepsiCo! O NOUA GRAFICA, O NOUA STICLA, UN NOU SLOGAN SI DOUA NOI PRODUSE

    BUCURESTI - 4 mai 2004

    Comunicat de presa al Graffiti BBDO

    PepsiCo anunta schimbari importante in imaginea produselor sale din intreaga lume, care sunt implementate si in Romania, incepand cu luna aprilie.    comunicatul de presa

  • Leo Burnett semneaza campania de imagine pentru Muzeul Antipa

    BUCURESTI - 4 mai 2004

    Comunicat de presa al Leo Burnett Romania

    Campania “Nu se uita usor” initiata anul trecut de Muzeul Antipa impreuna cu Leo Burnett, continua anul acesta cu doua spoturi TV “Grafitti”,“ Terasa”, doua spoturi radio “Melcul”, “Elefantul” si doua vizualuri print “Cainele”, “Papusile” si se deruleaza in intervalul martie - mai 2004.    comunicatul de presa

  • Professional Image Concept multumeste tuturor clientilor sai.

    BUCURESTI - 30 aprilie 2004

    Comunicat de presa al Professional Image Concept

    Dorim sa profitam de lansarea acestui site pentru a multumi clientilor nostri pentru increderea acordata companiei si produselor acesteia.    comunicatul de presa

  • BRAT - partener in programul "Cresterea sustenabilitatii presei locale independente"

    BUCURESTI - 30 aprilie 2004

    Biroul Roman de Audit al Tirajelor oferă cifrele de difuzare şi datele de audienţă publicaţiilor selectate în cadrul programului "Cresterea sustenabilitatii presei locale independente", în conformitate cu standardele şi procedurile adoptate de membrii asociaţiei. Stabilirea criteriilor de selecţie a publicaţiilor şi selecţia acestora au fost realizate de titularul proiectului – Freedom House Romania.    comunicatul de presa

  • Tempo Advertising a realizat o noua campanie pentru Orange

    Tempo Advertising a realizat o noua campanie pentru Orange

    BUCURESTI - 28 aprilie 2004

    Comunicat de presa al Tempo Advertising

    Agentia semneaza noua campanie de comunicare
    pentru Planul Personal de la Orange
        comunicatul de presa

  • Un reportaj TVR, distins la Premiile CIRCOM Regional

    BUCURESTI - 27 aprilie 2004

    Televiziunea Română a obţinut o nouă distincţie în cadrul unei competiţii internaţionale, mulţumită unui reportaj despre traficul de fiinţe vii, realizat de Cristina Madgearu (Redacţia Social-Economic a TVR).    comunicatul de presa

  • Quadrant Amroq Beverages raporteaza o crestere de 30% pentru primul trimestru al anului 2004

    BUCURESTI - 26 aprilie 2004

    Comunicat de presa al Graffiti BBDO

    Quadrant Amroq Beverages S.A. (QAB), unul dintre cei mai mari investitori americani in Romania, imbuteliatorul autorizat al bauturilor racoritoare Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si al apei minerale Perla in Romania si Republica Moldova, a inregistrat o crestere de volum de 30% pe primul trimestru al anului, comparativ cu perioada similara a anului trecut.    comunicatul de presa

  • TVR şi MDR, acord internaţional de colaborare

    BUCURESTI - 21 aprilie 2004

    Preşedintele-Director General al Societăţii Române de Televiziune, Valentin Nicolau, şi Preşedintele radiodifuziunii germane Mitteldeutscher Rundfunk (MDR), Udo Reiter, au semnat miercuri, 21 aprilie 2004, primul Acord de colaborare dintre cele două instituţii publice de televiziune.
        comunicatul de presa

  • Gama Prigat se imbogateste cu noul Prigat Nectar mar, banana, morcov

    Gama Prigat se imbogateste cu noul  Prigat Nectar mar, banana, morcov

    BUCURESTI - 19 aprilie 2004

    Comunicat de presa al Graffiti BBDO

    Quadrant Amroq Beverages, unul dintre cei mai mari investitori americani in Romania, imbuteliatorul autorizat si distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si Perla in Romania si Republica Moldova, lanseaza un nou produs care imbogateste gama Prigat: Prigat Nectar mar, banana, morcov.    comunicatul de presa

  • Editura Comunicare.ro lanseaza NOUL GHID DE IDENTITATE, de Wally Olins

    Editura Comunicare.ro lanseaza NOUL GHID DE IDENTITATE, de Wally Olins

    BUCURESTI - 18 aprilie 2004

    Comunicat de presa al Editura Comunicare.ro

    Editura Comunicare.ro lanseaza, pe data de 23 aprilie a.c., ora 17.00, la Libraria Carturesti (strada Pictor Verona nr. 13, linga Cinematograful Patria), cartea lui Wally Olins NOUL GHID DE IDENTITATE WOLF OLINS. CUM SE CREEAZA SI SE SUSTINE SCHIMBAREA PRIN MANAGEMENTUL IDENTITATII, in traducerea lui Stefan Liute (strategy director, Grapefruit Design). Alaturi de traducator, la lansarea primei traduceri in limba romana din opera celui mai cunoscut teoretician si practician din domeniul identitatii corporatiste participa Hanny Bratu (director marketing communications, Connex) si Razvan Exarhu (publicist, general manager, Ex Aequo PR).    comunicatul de presa

  • Eukanuba – o noua campanie semnata Leo Burnett

    BUCURESTI - 15 aprilie 2004

    Comunicat de presa al Leo Burnett Romania

    Leo Burnett si Innovet au lansat campania de imagine pentru Eukanuba    comunicatul de presa

  • STAR CHIPS si-a schimbat imaginea. “Doar cartofii adevarati ajung Star Chips” este sloganul campaniei de imagine care prezinta noua identitate a brand-ului.

    BUCURESTI - 15 aprilie 2004

    Comunicat de presa al STAR FOODS

    Odata cu lansarea pe piata a noilor ambalaje, Star Foods a inceput si campania de imagine pentru repozitionarea celui mai puternic brand de chips-uri de pe piata romaneasca. Acum, Star Chips este un brand “cool”, pentru tinerii cu pofta de viata, care vor sa devina staruri, sa isi implineasca visele. Star Chips este un brand pe care trebuie sa il imparti cu cei dragi, pentru ca el insusi face parte din grupul tau de prieteni. Conceputul campaniei este creat si dezvoltat de DDB Bucuresti.    comunicatul de presa

  • GENERAL EXPO LANSEAZA ado expo, PRIMA EXPOZITIE DIN ROMANIA DEDICATA GENERATIEI 15-25 ANI

    GENERAL EXPO LANSEAZA ado expo, PRIMA EXPOZITIE DIN ROMANIA DEDICATA GENERATIEI 15-25 ANI

    BUCURESTI - 14 aprilie 2004

    Comunicat de presa al General Expo

    Se pregateste prima expozitie din Romania dedicata tinerilor cu vartsa intre 15 si 25, ani    comunicatul de presa

  • Tempo Advertising castiga al 5 lea premiu international pentru spotul “Restaurantul” – client Ziarul Financiar

    Tempo Advertising castiga al 5 lea premiu international pentru spotul  “Restaurantul” – client Ziarul Financiar

    BUCURESTI - 14 aprilie 2004

    Comunicat de presa al Tempo Advertising

    Agentia a castigat premiul I la Festivalul International de Publicitate de la Moscova, aceasta fiind cea de-a doua distinctie internationala obtinuta anul acesta, dupa Mobius Awards de la Los Angeles pentru spotul “Jackson Five” – client Europa FM.    comunicatul de presa

  • Raportul de activitate al SRTv, aprobat de CA

    BUCURESTI - 6 aprilie 2004

    Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune (SRTv) a aprobat, în şedinţa de marţi, raportul de activitate pe 2003.    comunicatul de presa

  • Forum Invest va implementa campania nationala de promovare a Siemens SRL

    BUCURESTI - 5 aprilie 2004

    Comunicat de presa al Forum Invest

    Forum Invest isi va adauga, pentru urmatoarele 8 luni inca un client in portofoliu, in domeniul relatiilor publice

        comunicatul de presa