Comunicate Biz Agency

Biz Agency

Compania Biz Agency a emis 181 comunicate de presa

  • Branduri campioane in social media in 2013

    BUCURESTI - 20 iunie 2013

    Pentru al cincilea an consecutiv revista Biz a realizat clasamentul celor mai active branduri in social media din Romania. Topul reuneste 50 de branduri care, pe parcursul anului trecut, au integrat in mixul de comunicare cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare in social media ale momentului.     comunicatul de presa

  • Top Agentii de PR 2013

    BUCURESTI - 6 iunie 2013

    Revista Biz si Unlock Market Research au lansat rezultatele studiului “Top agentii de PR” in cadrul evenimentului PR and the WEB, organizat miercuri, 5 iunie, la Howard Johnson Grand Plaza Hotel.    comunicatul de presa

  • Top PR România

    BUCURESTI - 30 mai 2013

    PR-ul este un business cu bătălii pe bugete și clienți. Care este însă cel mai relevant indicator care dă măsura succesului în această industrie? Cifra de afaceri? Profitul? Portofoliul de clienți? Fee-urile câștigate de agenții? Premiile? Părerile jucătorilor din industrie sunt împărțite. Aproape fiecare agenție are propria măsură a succesului și relevanței. În acest context, ne-am propus să realizăm, în premieră în România, un top calitativ și cantitativ al industriei de PR.     comunicatul de presa

  • Noul marketing- de la povesti la fapte

    BUCURESTI - 15 mai 2013

    Noul marketing se fundamenteaza pe actiuni concrete si mai putin pe povesti. Relatia dintre consumatori si branduri este supusa testului increderii pe care-l vor trece numai brandurile care arata ca le pasa cu adevarat de consumatorii carora li se adreseaza. "Concret, tu ce imi oferi?" e intrebarea de marketing a momentului. A trecut vremea povestilor frumos ambalate in spoturi TV de milioane. Conteaza mai mult ce facem si mai putin ce spunem.    comunicatul de presa

  • Top Social Brands 2013

    BUCURESTI - 25 aprilie 2013

    Biz realizeaza pentru al cincilea an consecutiv Top Social Brands, clasamentul ce reflecta gradul de implicare si vizibilitatea brandurilor prezente in social media in Romania.
        comunicatul de presa

  • Potential major pentru produsele bio in 2013

    BUCURESTI - 16 aprilie 2013

    La fiecare editie a GreenBiz Forum am identificat tendintele din domeniu si am incercat sa vedem care dintre ele se aplica in Romania. De la declansarea crizei economice este clar insa ca organizatiile care isi mentin intre obiectivele de business partea legata de dezvoltare sustenabila sunt mai putine, dar cele care o pastreaza fac proiecte de amploare.    comunicatul de presa