Communication for Community

Communication for Community


Descrierea companiei Communication for Community

Asociaţia C4C – Communication for Community

Despre Asociaţia C4C – Communication for Community Înfiinţată în anul 2005, Asociaţia C4C – Communication for Community (beneficiara contractului de finanţare) şi-a propus aducerea unor repere precum valori, modele, tradiţie în cotidianul existenţei de o manieră care să permită perpetuarea acestora, integrarea noastră şi dezvoltarea armonioasă a societăţii. Direcţiile majore de acţiune ale Asociaţiei C4C – Communication for Community sunt: economia, educaţia şi comunitatea. Aceste linii generale de acţiune au fost proiectate interdependent şi au în vedere considerarea oricărei probleme existente pe agendă publică ca fiind parte din procesul general de dezvoltare. De asemenea, asociaţia şi-a propus identificarea domeniilor deficitare din punctul de vedere al specialiştilor şi susţinerea introducerii unor astfel de programe care să ducă la creşterea capitalului social. În perioada 2008-2009, asociaţia a fost partenerul Fundaţiei Culturale “Delta” în proiectele educaţionale implementate de aceasta, iar începând din acest an, aceasta şi-a propus să intervină direct prin demararea unor proiecte finanţate din Fondul Social European, în cadrul Programului Operaţional Dezvoltarea Resurselor Umane, prin liniile de buget: 9 – A doua şansă în educaţie şi 97-Sanşe egale şi respect, axându-se pe sprijinirea celor mai puţin favorizaţi, ajutându-i să se integreze în societate, să devină un factor pozitiv în cadrul societăţii.

Comunicate Communication for Community :

Vezi toate comunicatele companiei Communication for Community.