-
BUCURESTI - 14 februarie 2007
Cursul Communication Skills isi propune sa ajute participantii sa isi exprime nemultumirea sau critica intr-un mod pozitiv, sa isi faca cunoscute intentiile direct si clar si sa ceara ceea ce doresc, dar fara a-i ofensa pe ceilalti. Totodata, cursantii vor intelege generic procesul comunicarii si ce il poate face sa esueze, isi vor recunoaste profilurile comunicationale, tendintele catre agresivitate sau pasivitate si vor invata sa foloseasca o gama de tehnici pentru gestionarea conflictelor, evitand escaladarea acestora.
Cursul Communication Skills se adreseaza oricarei persoane care doreste sa-si imbunatateasca abilitatile de a relationa cu oamenii din jur.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 13 februarie 2007
CELE MAI IMPORTANTE TITLURI ALE ACESTUI NUMAR
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 12 februarie 2007
4cars, singura revista auto distribuita gratuit in Bucuresti auditata BRAT isi intregeste echipa prin cooptarea unui nou membru. Dan Olteanu ocupa, din aceasta luna, functia de strategy manager, urmand sa isi aduca aportul la strategia de dezvoltare viitoare a revistei aflata in prezent in plina ascensiune.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 12 februarie 2007
Comunicat de presa al
SRAC
Bucureşti, 12 februarie, 2007 – A apărut numărul 1-2/2007 al revistei „Calitatea – acces la succes”, editată de Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii – SRAC, care vă oferă informaţii din domeniul sistemelor de management: calitate, mediu, siguranţa alimentului, sănătate şi securitate ocupaţională, securitatea informaţiilor.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 9 februarie 2007
www.experts-database.com este un motor de căutare rapid, eficient şi gratis care oferă specialiştilor posibilitatea de a se implica în noi proiecte viitoare sau în curs de implementare finanţate de Uniunea Europeană atât în România cât şi în ţările în curs de aderare. Pentru luna februarie sunt afişate noi oferte de colaborare!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 9 februarie 2007
Luni, 15 ianuarie la Opera Naţionalǎ din Bucureşti a avut loc spectacolul oferit de Teatrul Chinezesc de Operǎ în stil Sichuan. Evenimentul a fost organizat cu sprijinul FIRST ONE COMMUNICATION
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 8 februarie 2007
Aurelian Temişan va fi pentru prima dată în postura omului de radio, pe CITY FM, la 'Muzici cu personalitate', sâmbătă de la ora 14:30 şi, în reluare, marţi, ora 23:00. Chiar dacă discuţia cu Lucian Moga se va concentra asupra carierei sale muzicale, nu vor fi ocolite subiecte private, cum ar fi logodna sau nunta.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 7 februarie 2007
...inclusiv ideea care sta la baza spotului TV pentru 7 Pacate
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 7 februarie 2007
In societatea de astazi nu are mare importanta daca oferi servicii de calitate sau preturi promotionale, dar lumea nu stie de existenta ta sau a firmei tale.
comunicatul de presa
-
Brasov - 7 februarie 2007
Dupa studierea nevoilor actuale pe piata de produse pentru televiziuni Infinity Design a inceput dezvoltarea produselor destinate acestei categorii.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 7 februarie 2007
www.experts-database.com este un motor de căutare rapid, eficient şi gratis care oferă specialiştilor posibilitatea de a se implica în noi proiecte viitoare sau în curs de implementare finanţate de Uniunea Europeană atât în România cât şi în ţările în curs de aderare. Pentru luna februarie sunt afişate noi oferte de colaborare!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 februarie 2007
De ce oamenii cumpara un anume produs si nu altul, de ce dintr-un anume magazin si nu din altul sunt intrebari care au ajuns sa fie prioritatea numarul unu pentru multe companii. Intelegerea motivelor si barierelor cumpararii asigura succesul business-ului, mai ales in realitatea atat de dinamica a retail-ului de astazi.
Cheia Shopper Marketing-ului sta in intelegerea cumparatorului. Cu cat intelegem mai corect contextul, motivele, barierele, interesele, cu atat rezultatul actiunii in punctul de vanzare este mai spectaculos. Aplicarea conceptului de Shopper Marketing devine relevanta doar in mijlocul triunghiului shoppingul-ui universal: retailer – producator – shopper.
Cursul Shopper Marketing se adreseaza celor care doresc sa inteleaga conceptul de Shopper Marketing si sa il identifice ca si solutie la problemele si oportunitatile de Trade Marketing, Retail Marketing sau In-store Communication.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 februarie 2007
CELE MAI IMPORTANTE TITLURI ALE ACESTUI NUMAR!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 februarie 2007
www.experts-database.com este un motor de căutare rapid, eficient şi gratis care oferă specialiştilor posibilitatea de a se implica în noi proiecte viitoare sau în curs de implementare finanţate de Uniunea Europeană atât în ţările în curs de aderare cât şi în România. Pentru luna februarie sunt afişate noi oferte de colaborare!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 5 februarie 2007
Agrafa Print Services lansează www.mousepads.ro, un site dedicat mouse pad-urilor personalizate, care permite plasarea de comenzi online.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 5 februarie 2007
Incepand din luna martie 2007, Jurnalul National si Saptamana Financiara, publicatii editate de Trustul Intact, isi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom ce apartine companiei netBridge.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 februarie 2007
Violet Advertising si Vincon Vrancea au lansat joi, 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria „Beciul Domnesc – un caracter aparte”, intitulat sugestiv „Ceilalti”.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 februarie 2007
www.experts-database.com este un motor de căutare rapid, eficient şi gratis care oferă specialiştilor din diverse domenii posibilitatea de a se implica în noi proiecte viitoare sau în curs de implementare finanţate de Uniunea Europeană atât în România cât şi în ţările în curs de aderare. Pentru luna februarie sunt afişate noi oferte de colaborare!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 februarie 2007
Primul număr al săptămânalului gratuit Weekender.ro se lansează la acest sfârşit de săptămână, sub sloganul “Săptămânal cu tine”. Weekender.ro se doreşte a fi o publicaţie de sfârşit de săptămână pentru cele câteva zeci de mii de turişti care merg în staţiunile de pe Valea Prahovei, cea mai populară destinaţie turistică montană din România. Site-ul www.weekender.ro va aduce săptămânalul şi în lumea virtuală.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 februarie 2007
Simplitate, eleganţă, rafinament, prestigiu - sunt caracteristicile esenţiale pe care le dorim subliniate în site-ul www.chronotime.ro, şi credem că acestea sunt şi trăsăturile care vor ajuta brandul Chronotime International să se diferenţieze în peisajul on-line românesc şi internaţional.
comunicatul de presa