-
BUCURESTI - 20 aprilie 2016
Iubitoarele de accesorii si bijuterii pot admira si in traficul bucurestean, colectia pentru primavara-vara 2016 Meli Melo – Paris, La Femme Romantique, o reala oaza de inspiratie pentru sezonul estival. Campania outdoor, semnata EVIA MEDIA, ce include atat autobuze apartinand RATB, cat si garnituri de metrou, poarta mesajul publicitar ce indeamna la visare si vacanta. Asadar, cumparaturile efectuate in aceasta perioada din magazinele Meli Melo, ofera sansa castigarii unui City Break la Paris pentru 2 persoane!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 9 februarie 2016
Publicitatea in interiorul mijloacelor de transport in comun, reprezinta o solutie optima de propagare a mesajului publicitar transmis de marketeri, in special datorita faptului ca, intr-o singura zi, doar in Bucuresti, sunt targetati aproximativ 700.000 calatori. Acest fapt asigura eficienta campaniilor de promovare, publicul fiind captiv, iar rata de retinere a mesajului publicitar poate depasi procentul de 78%.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 septembrie 2015
Meli Melo - Paris, impreuna cu agentia de publicitate neconventionala Evia Media, invita doamnele si domnisoarele sa descopere noua colectie de bijuterii si accesorii, cu parfum franzusesc – La Parisienne, prin intermediul campaniei de publicitate implementata pe autobuzele RATB.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 iunie 2015
Publicitatea pe taxi nu poate trece neobservata. O masina de taxi produce mii de impresii intr-o singura zi, oferind un grad mare de acoperire si mobilitate. Clientii companiilor de taxi au varste, preocupari diferite, un grad diferit de educatie, stare materiala sau sociala, sunt la curent cu noile tendinte, sunt receptivi la nou si interesati de tot ceea ce piata le ofera.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 aprilie 2015
Agentia de publicitate neconventionala Evia Media semneaza pentru iCredit, unul dintre liderii de piata in industria de micro-credite, noua campanie de publicitate in interiorul mijloacelor de transport in comun din Bucuresti. Campania vizeaza informarea persoanelor care au nevoie de servicii de creditare, despre solutiile si beneficiile multiple oferite de iCredit.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 10 februarie 2015
Publicitatea in lift reprezinta unul dintre multiplele tipuri de publicitate neconventionala, care si-a demonstrat beneficiile si avantajele in fata altor medii de promovare. Liftul este folosit zilnic de persoane care pot deveni consumatori pentru produsele si serviciile unei companii ce se promoveaza in acest mediu, deoarece impactul vizual este instantaneu.
comunicatul de presa