Comunicate GLYKON S.R.L.

GLYKON S.R.L.

Compania GLYKON S.R.L. a emis 23 comunicate de presa

  • HemiLab: Soluția completă pentru managementul produselor și ale etichetelor de raft, din magazine, oferită, în premieră, de GLYKON

    Principalele module ale HemiLab

    Constanta - 1 martie 2017

    Unul dintre cele mai complicate și delicate procese, din magazine, indiferent de dimensiune, fie ele alimentare, de materiale de construcție și hobby, electro - IT sau cu un alt profil, este gestionarea etichetelor, de la listarea și punerea lor, pe rafturi, înainte de deschiderea magazinului, până la managementul schimbărilor de prețuri, a promoțiilor sau a verificării și controlului, astfel încât etichetele să reflecte, în orice moment, prețul corect, ce va fi plătit, de client, la casă.
    GLYKON vă oferă soluțiile hardware și software HemiLab, care vă vor revoluționa managementul etichetelor, fie clasice, pe hârtie, fie electronice, inclusiv pe hârtie electronică! Și nu numai…    comunicatul de presa

  • Firmele de distribuție, transport și logistică își pot planifica și urmări, optim, livrările, cu ajutorul suitei AlgoPlanner, oferită de GLYKON

    Tabloul de bord al AlgoPlanner

    Constanta - 23 februarie 2017

    Sunteți în afaceri de distribuție de bunuri, de orice fel?
    Depindeți de capacitatea dispecerilor dumneavoastră, de a lua deciziile corecte și în timp real?
    Aveți cheltuieli mari, cu IT-ul, pentru a face ca afacerea dumneavoastră să meargă?
    Trebuie să vă conformați unor standarde de trasabilitate, specifice distribuției unor anumite tipuri de bunuri și nu aveți uneltele potrivite?
    AlgoPlanner - soluția software standard, care va schimba modul în care faceți afaceri!    comunicatul de presa

  • GLYKON și YUME Coffee Roasters lansează prima implementare Odoo POS fiscală, din România

    Ecran pricipal Odoo POS cu modul fiscal de la GLYKON

    Constanta - 18 ianuarie 2017

    După lansarea, cu succes, în 2015, a aplicației Expert® Van Sales, folosind platforma Odoo și destinată vânzărilor mobile, GLYKON mai anunță o premieră, pentru piața din România: la finalul anului 2016 am lansat modulul Odoo POS, cu casă de marcat fiscală, conformă cu OUG 28/1999. Împreună cu partenerii de la YUME Coffee Roasters am finalizat, în cursul lunii noiembrie 2016, și prima implementare comercială, a acestui modul, în prăjitoria de cafea YUME, din Cluj-Napoca.    comunicatul de presa

  • Glykon, borna 26

    Acord Nr. 1635 din 23.03.1990

    Constanta - 23 martie 2016

    Data de 23 martie reprezintă, pentru GLYKON , data startului într-o cursă ajunsă, azi, la borna 26! Aniversăm 26 de ani de la înființarea firmei, prima, din domeniul TI, din Constanța și una dintre primele, din România. Am pus bazele GLYKON la 23 martie 1990, ca întreprindere mică, conform Decretului-Lege nr. 54/1990 și ne-am transformat în societate cu răspundere limitată, conform Legii 31/1990, în anul următor. Suntem prezenți, neîntrerupt, de 26 de ani pe piața TI, din România, o performanță cu care noi, fondatori sau angajați, ne mândrim și dorim să o ducem mai departe, păstrându-ne bunele tradiții, dar mereu reinventându-ne    comunicatul de presa

  • Glykon, borna 26

    Constanta - 23 martie 2016

    Data de 23 martie reprezintă, pentru GLYKON , data startului într-o cursă ajunsă, azi, la borna 26! Aniversăm 26 de ani de la înființarea firmei, prima, din domeniul TI, din Constanța și una dintre primele, din România. Am pus bazele GLYKON la 23 martie 1990, ca întreprindere mică, conform Decretului-Lege nr. 54/1990 și ne-am transformat în societate cu răspundere limitată, conform Legii 31/1990, în anul următor. Suntem prezenți, neîntrerupt, de 26 de ani pe piața TI, din România, o performanță cu care noi, fondatori sau angajați, ne mândrim și dorim să o ducem mai departe, păstrându-ne bunele tradiții, dar mereu reinventându-ne.
        comunicatul de presa

  • Firmele de distribribuție, logistică și transport pot economisi între 5 și 15% imediat! Cum? Implementând AlgoPlanner

    AlgoPlanner

    Constanta - 7 mai 2015

    Companiile de distribuție, logistică și transport se confruntă, zi de zi, cu probleme precum alegerea rutelor optime, în funcție de comenzile primite efectiv, folosirea la capacitate maximă, a mijloacelor de transport, urmărirea îndeplinirii sarcinilor de livrare / colectare, inclusiv cu încadrarea în ferestrele de timp agreate cu partenerii de afaceri sau a îndeplinirii condițiilor de dovadă a livrării (PoD - „Proof of Delivery”), imposibilitatea reacției, în timp real, la modificarea condițiilor de trafic sau cu repartizarea și urmărirea costurilor, pe vehicul și/sau șofer, punct de oprire, client sau pe diverse perioade de raportare. Până acum, soluțiile au fost punctuale și/sau incomplete.
    Cu AlgoPlanner , toate cele de mai sus devin posibile, printr-o singură aplicație, integrată, atât pentru mediul desktop, cât și pe dispozitive mobile.    comunicatul de presa