-
BUCURESTI - 16 octombrie 2020
Julius Meinl lansează prima sa gamă de capsule 100% biodegradabile, cu o inovație în ceea ce privește corpul capsulei: biopolimer compostabil. În România, noile produse sunt disponibile în 4 variante: Espresso Crema, Lungo Classico, Ristretto Intenso și Espresso Decaf.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 septembrie 2020
Pe 1 octombrie, cu ocazia Zilei Internaționale a Cafelei, Julius Meinl organizează The Great Gathering, cea mai mare întâlnire poetică din istoria brandului în România. La nivel offline, în locațiile participante în campanie, oamenii sunt așteptați întreaga zi, alături de cineva drag, pentru a plăti cu versuri cafeaua sau ceaiul preferate de la Julius Meinl. Întâlnirea online se va desfășura pe pagina de Facebook Julius Meinl, începând cu ora 19:00. Gazda evenimentului online va fi actorul Vlad Logigan.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 august 2020
BIC, lider mondial în categoriile de produse de papetărie, brichete și aparate de ras, anunță parteneriatul cu organizația mondială de caritate SOS Satele Copiilor. Acesta se desfășoară în șase țări din Europa, printre care și România. În țara noastră, donația va merge către SOS Satele Copiilor România, pentru susținerea unui proiect educațional ce are ca obiectiv creșterea performanței școlare a copiilor incluși in program, evitând astfel abandonul școlar.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 13 august 2020
Începând de luna aceasta, produsele din gama de asigurări auto Asirom pot fi achiziționat online de pe www. myasirom .ro. Clienții pot opta atât pentru CASCO , cât și pentru asigurarea RCA. În plus, până la finalul lunii septembrie pot beneficia de tarife preferențiale la toate clauzele suplimentare.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 august 2020
Heist Industries și 360insights lansează Reverba, prima divizie de Online Sampling. Reverba reprezintă versiunea digitală a procesului de sampling, activitate care a fost aproape complet sistată în ultima perioadă.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 iunie 2020
Asirom VIG susține prima platformă care conectează posibili donatori de sânge, ce pot fi acolo unul pentru celălalt în caz de nevoie. Platforma se numește Familia România, este creată de agenția de publicitate Heist Industries și reprezintă un proiect de responsabilitate socială.
• Proiectul a fost lansat de Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, ziua în care se mulțumește tuturor donatorilor pentru gestul lor voluntar de a salva vieți.
• Platforma digitală poate fi accesată pe www.familiaRomania.ro
comunicatul de presa