Comunicate Junior Achievement Romania

Junior Achievement Romania

Compania Junior Achievement Romania a emis 219 comunicate de presa

  • „CHEIA SUCCESULUI”, un concept educational modern, pentru prima data in scolile din Romania

    BUCURESTI - 18 octombrie 2005

    Nestle Romania si Junior Achievement Romania lanseaza astazi, 18 octombrie 2005, programul „Cheia Succesului”, adresat tinerilor cu varste cuprinse intre 15-20 de ani, elevi de liceu si studenti. Planificat initial sa se desfasoare in 6 orase (Bucuresti, Cluj, Iasi, Brasov, Timisoara si Constanta), si sa se adreseze unui numar de 1.700 de elevi si studenti, programul a inregistrat o cerere record din partea liceelor si universitatilor, ceea ce demonstreaza interesul pentru astfel de programe in randul comunitatii educationale, atat a profesorilor, cat si a elevilor si studentilor. Ca urmare, se va derula in peste 60 de localitati din Romania, va cuprinde peste 5.000 de elevi si studenti in anul scolar, respectiv universitar, 2005-2006 si va consta intr-un curs si o competitie nationala.    comunicatul de presa

  • Dezbaterea de la Bruxelles asupra sondajului european pentru tineret ENTREPRISE 2010 aduce in prim plan tanara generatie si educatia ei

    BUCURESTI - 12 octombrie 2005

    Recenta publicare pe 6 octombrie, la Bruxelles, a rezultatelor sondajului pentru tineret ENTREPRISE 2010 realizat anul acesta de Junior Achievement-Young Enterprise Europe, a oferit o ocazie ideala pentru dezbaterea rolului pe care tanara generatie si mai ales educatia ei il vor juca in lumea afacerilor. Cu o populatie a carei varsta medie creste rapid, prosperitatea viitoare a Europei depinde de dinamismul si spiritul antreprenorial al tinerilor sai. Politicieni, oficiali ai Comisiei Europene si oameni de afaceri participanti la dezbatere s-au aratat in egala masura impresionati de rezultatele sondajului, care au aratat ca tinerii sunt in favoarea antreprenoriatului, 78% dintre respondenti considerand ca a avea propria afacere este „cool”.    comunicatul de presa

  • Scoala de vara „Economia pentru Lideri” Sprijin din partea companiilor pentru educatia financiara din Romania

    Scoala de vara „Economia pentru Lideri” Sprijin din partea companiilor pentru educatia financiara din Romania

    BUCURESTI - 19 august 2005

    Doua dintre cele mai mari companii din Romania, Citigroup si Gillette, si-au unit fortele pentru a sprijini imbunatatirea educatiei financiare si economice din Romania. Contributiile din partea Citigroup Foundation si Gillette Company Foundation au finantat programul „Economia pentru Lideri”, desfasurat la Cheile Gradistei, Judetul Brasov, la care au participat 31 de elevi de liceu, alesi pentru abilitatile lor de lideri si 30 de profesori de liceu care predau economie.

    Planificata a se desfasura pe perioada unei saptamani, scoala de vara reprezinta o replicare a programelor „Economia pentru Lideri”, realizate de Foundation for Teaching Economics (FTE) in Statele Unite si a avut loc in perioada 7-13 august 2005. Junior Achievement Romania, asociatie partenera cu FTE in acest program, a selectat elevii si profesorii participanti din toate regiunile Romaniei si a furnizat programul de instruire pe teme de leadership.    comunicatul de presa