Comunicate Qualians

Qualians

Compania Qualians a emis 203 comunicate de presa

  • Curs deschis de ADVERTISING RESEARCH cu DAN PETRE (D&D Research)

    BUCURESTI - 5 octombrie 2006

    Seminarul propune clarificarea conceptelor din research, de la definirea si perspectivele acestui domeniu pana la pasii pe care ii presupune un proiect de cercetare pentru realizarea unei campanii de advertising. Modul de abordare a sesiunii presupune atat o dimensiune teoretica (predare) cat si practica (studii de caz + aplicatii), transformand ziua de training intr-o experienta de invatare cu aplicabilitate practica imediata.    comunicatul de presa

  • Ne miscam si noi mai cu talent?

    BUCURESTI - 2 octombrie 2006

    ADVERTISING – advanced. Curs deschis cu BOGDAN NAUMOVICI. 13-14 noiembrie.    comunicatul de presa

  • Probleme, Gogule? Despre Advertising cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett).

    BUCURESTI - 2 octombrie 2006

    Intr-o piata din ce in ce mai competitiva si mai profesionista, poate e momentul sa intelegem ca publicitatea este mai mult decat “Laser, frate!” sau “Sssalam sssasesc”, ca trebuie sa ne miscam deja si noi “mai cu talent”.
    Cursul deschis ADVERTISING – advanced, sustinut de BOGDAN NAUMOVICI in 13-14 noiembrie se adreseaza mai ales managerilor si directorilor de strategie, marketing si comunicare din companiile locale si multinationale, antreprenorilor si in general oricui doreste sa isi formeze o educatie solida in domeniul comunicarii comerciale.    comunicatul de presa

  • Despre Branding, Marketing si Advertising cu ANETA BOGDAN (Brandient)

    BUCURESTI - 28 septembrie 2006

    In afaceri, ca si in viata, daca raspunsurile definitive mai pot astepta, pentru intrebarile corecte nu e niciodata prea devreme. Pentru a nu fi sub control ci in control, orice activitate care interactioneaza cu o audienta externa trebuie sa-si abordeze corect identitatea inca de la primii pasi. Si apoi sa construiasca intr-un mod consistent in jurul acesteia. Brandingul este, mai presus de zgomotul pe care il genereaza, unul dintre cele mai moderne si indispensabile instrumente ale managementului, iar pentru industria bunurilor de larg consum advertisingul e considerat principalul instrument de consolidare a brandului. Zvonurile despre moartea marketingului sunt exagerate. Conceptele fundamentale raman valabile, dar aplicarea lor trebuie sa tina seama de evolutia consumatorului si de caracteristicile fiecarei industrii. Iar succesul de piata se obtine astazi prin potentarea marketingului sub branduri puternice.    comunicatul de presa

  • Shopper Marketing cu Mona Opran (Saatchi&Saatchi X). Curs deschis in 8 noiembrie.

    BUCURESTI - 27 septembrie 2006

    De ce oamenii cumpara un anume produs si nu altul, de ce dintr-un anume magazin si nu din altul sunt intrebari care au ajuns sa fie prioritatea numarul unu pentru multe companii. Intelegerea motivelor si barierelor cumpararii asigura succesul business-ului, mai ales in realitatea atat de dinamica a retail-ului de astazi. Cheia Shopper Marketing-ului sta in intelegerea cumparatorului. Cu cat intelegem mai corect contextul, motivele, barierele, interesele, cu atat rezultatul actiunii in punctul de vanzare este mai spectaculos. Aplicarea conceptului de Shopper Marketing devine relevanta doar in mijlocul triunghiului shoppingul-ui universal: retailer – producator – shopper.    comunicatul de presa

  • Practical Leadership. Curs deschis cu Dorin Dancu (TMI). 12-13 octombrie

    BUCURESTI - 27 septembrie 2006

    Leadership-ul este privilegiul de a imbunatati vietile si performantele celorlalti, de a forma noi lideri si de a-i orienta catre un scop comun. Un lider eficient si care sa inspire incredere trebuie sa consolideze o relatie speciala cu cei din jur, fondata pe respect si corectitudine. Iar rezultatele cele mai bune le poate obtine cunoscandu-si mai bine echipa si propriile capacitati de coordonare.
    Cursul Practical Leadership vine in sprijinul managerilor cu instrumente practice care sunt culese din experienta internationala de peste treizeci de ani a TMI in lucrul cu diferite organizatii, instrumente verificate si aplicate cu succes si in Romania.    comunicatul de presa