Comunicate Re:ply Marketing

Compania Re:ply Marketing a emis 11 comunicate de presa

  • Petrom, cea mai mare companie romaneasca, lanseaza o revista pentru angajati in colaborare cu Re:ply

    BUCURESTI - 17 octombrie 2007

    Noua revista interna a angajatilor Petrom este instrumentul care ia pulsul companiei, de la manageri la angajati, dar si invers.
    O revista de discutat in pauza de cafea.
        comunicatul de presa

  • Re:ply ajuta la procesul de rebranding al UPC

    BUCURESTI - 14 iunie 2007

    UPC, lider al pietei romanesti de telecom, a inceput un amplu proces de rebranding, care se va concentra pe schimbarea culturii interne si pe modernizarea sediilor si centrelor de Relatii cu Clientii, dar care va cuprinde si campanii de publicitate si PR.    comunicatul de presa

  • Re:ply – design pentru noii cititori ai „Romaniei Libere”

    BUCURESTI - 14 martie 2007

    Relansarea intr-o noua formula grafica si editoriala a celui mai vechi ziar de pe piata noastra, „Romania Libera”, este, probabil, cel mai important eveniment din industria locala de publishing de la inceputul acestui an.    comunicatul de presa

  • Nou concept grafic si editorial pentru Blu, revista realizata de Re:ply pentru clientii Sensiblu

    BUCURESTI - 31 ianuarie 2007

    Noul numar al revistei Blu, care se gaseste la toate farmaciile Sensiblu din tara, aduce cu sine o schimbare la nivel grafic si editorial, realizate pentru a sustine noua pozitionare a brandului Sensiblu.    comunicatul de presa

  • Re:ply si Aviva ne reamintesc refrenul „Daca vesel se traieste, fa asa!”

    BUCURESTI - 21 noiembrie 2006

    Conceptul campaniei de imagine Aviva Asigurari de Viata, dezvoltata de Re:ply, e inspirat de cel mai vesel si simpatic refren al copilariei. „Daca vesel se traieste” se asociaza instantaneu in mintea noastra cu momentele placute si lipsa grijilor. Mesajul campaniei este acela ca poti fi tu insuti, spontan si exuberant, atunci cand esti increzator in tine si te afli in siguranta – iar Aviva stie ce are de facut pentru ca tu sa te simti la fel de senin si de protejat, si acum, si in viitor.    comunicatul de presa