-
BUCURESTI - 7 ianuarie 2008
Câştigătorii concursului “Cu Ahoy.ro şi Kauf.ro câştigi de Sărbători!”, derulat în decembrie, şi-a desemnat câştigătorii cu câteva zile înainte de Crăciun pentru ca aceştia să se poată bucura de premii chiar de Sărbători. Câştigătorii sunt: 1. Alin Coandă din Craiova, 2. Loredana Niculăit din Bucureşti, 3. Camelia Dragomirescu din Timişoara.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 7 decembrie 2007
Despre fenomenul de socializare se vorbeşte foarte mult în România. Unii spun că e un moft, alţii că aceasta este viitorul internetului, ba mai mult că începe să devină un mijloc de comunicare foarte important.
Doar anul acesta au apărut două reţele sociale româneşti care încearcă atragerea utilizatorilor români pe platforme în limba română şi adaptate publicului autohton.
comunicatul de presa
-
Oradea - 27 noiembrie 2007
Nu mai este mult până când Moşul va veni să-ţi lase un cadou sub brad. Şi pentru că tot în perioada asta Ahoy.ro împlineşte primul anişor de viaţă, avem încă un motiv în plus de sărbătoare. Şi vrem să sărbătoreşti alături de noi. Particpă la concursul nostru şi câştigă un home cinema, cameră foto digitală şi un mp3 player!
comunicatul de presa
-
Oradea - 31 octombrie 2007
Romarketing anunţă prima conferinţă de resurse umane din Oradea, pe 22-23 noiembrie 2007, la Hotel, intitulat: Continental Conferinţa Resursa Umană, Partener de succes.
•Resursa Umană este aceeaşi?
•Aşteptările angajaţilor sunt aceleaşi?
•Dar ale angajatorilor?
•Cum putem să reţinem angajaţii valoroşi?
Sunt doar unele dintre întrebările la care fiecare firmă caută răspunsuri. În cadrul Conferinţei vor răspunde acestor întrebări specialişti, practicieni din domeniu, din ţară şi din afara ţării.
comunicatul de presa
-
Oradea - 2 august 2007
Azi mai mult ca oricând oamenii simt nevoia de a relaţiona cu cei din jur, de a comunica cu cei care au pasiuni şi interese similare. De aceea succesul uriaş al reţelelor sociale nu miră pe nimeni. Comunităţi online precum MySpace, Hi5, Netlog sau Friendster s-au extins la nivel mondial şi sunt utilizate chiar şi de internauţii români. Avantajul lor este că facilitează păstrarea legăturii cu prietenii, legarea de noi prietenii, schimbul de informaţii, întâlnirile online sau chiar vânzarea/cumpărarea de bunuri.
La ora actuală în România nu prea există astfel de reţele sociale, singurul care merită meţionat este club.neogen.ro, dar şi acesta e într-un stadiu incipient. În aceste condiţii apare întrebarea: Ce perspective ascunde viitorul? Află răspunsul mai jos.
comunicatul de presa