Comunicate MEDNET RESEARCH SRL

MEDNET RESEARCH SRL

Compania MEDNET RESEARCH SRL a emis 2 comunicate de presa

  • BUCURESTI - 20 decembrie 2018

    Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban (orașe mari +100.000 locuitori, orașe mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori și orașe mici sub 30.000 locuitori), o parte semnificativă a bugetului pentru Sărbătorile de Iarnă va fi destinată cumpărării produselor alimentare și nealimentare. Astfel, locuitorii din urban vor cheltui, în medie, pentru produsele alimentare (carne, cozonac etc.) 766 lei, iar pentru cele nealimentare (haine, încălțăminte, cosmetice, ornamente etc.) 468 lei.    comunicatul de presa

  • STUDIU MEDNET Marketing Research Center: DE SĂRBĂTORI, ALIMENTELE REPREZINTĂ PRINCIPALA CHELTUIALĂ A ROMÂNILOR

    BUCURESTI - 15 decembrie 2015

    Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban (orașe mari +100.000 locuitori, orașe mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori și orașe mici sub 30.000 locuitori), orășenii vor aloca în acest an un buget total de Sărbători (Crăciun și Revelion) de 1.590,16 lei.     comunicatul de presa