Prin utilizarea site-ului, iti exprimi acordul cu politica noastra de folosire a
cookie-urilor.
Folosim cookie-uri pentru a-ti asigura o experienta pozitiva si o navigare intuitiva si relevanta.
Accept
Comunicate MEDNET RESEARCH SRL
Compania MEDNET RESEARCH SRL a emis 2 comunicate de presa
-
BUCURESTI - 20 decembrie 2018
Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban (orașe mari +100.000 locuitori, orașe mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori și orașe mici sub 30.000 locuitori), o parte semnificativă a bugetului pentru Sărbătorile de Iarnă va fi destinată cumpărării produselor alimentare și nealimentare. Astfel, locuitorii din urban vor cheltui, în medie, pentru produsele alimentare (carne, cozonac etc.) 766 lei, iar pentru cele nealimentare (haine, încălțăminte, cosmetice, ornamente etc.) 468 lei.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 decembrie 2015
Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban (orașe mari +100.000 locuitori, orașe mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori și orașe mici sub 30.000 locuitori), orășenii vor aloca în acest an un buget total de Sărbători (Crăciun și Revelion) de 1.590,16 lei.
comunicatul de presa