-
BUCURESTI - 4 decembrie 2008
Cristina Preda, Brand Academy analizeaza in noul sau articol pe Business-Edu.Ro, ' Despre branding banking' (http://business-edu.ro/Guest-Editors/ To-Brand-or-not-to-brand/despre-branding-in-banking-partea-i.html), strategiile de comunicare neconventionala adoptate de cateva dintre cele mai mari banci din domeniu si in ce mod le-a afectat acest lucru:
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 decembrie 2008
Esti in cautarea unor programe de training sau cursuri open pentru tine, echipa sau organizatia ta?
Acceseaza http://business-edu.ro/Agenda-cursuri/ si cauta programul care ti se potriveste! In decembrie gasesti peste 50 de optiuni, training-uri pentru dezvoltarea competentelor de Leadership, Vanzari, NLP, Recrutare si selectie, Management, Comunicare, Customer Care, Marketing, Train the trainer, Stress Management, Time Management, Project Management, ROI, Inteligenta Emotionala, Managementul talentului, Implementarea sistemelor informatice si multe altele.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 decembrie 2008
Anul 2009 ar putea aduce o ajustare a consumului de bunuri de larg consum, in sensul cresterii preferintei romanilor pentru produse mai ieftine, dar nu se intrevede un recul al consumului de produse de folosinta zilnica, a reiesit din dezbaterile in cadrul mesei rotunde „Strategii de piata in perioade de incertitudine. Perspectiva FMCG”, organizata de revista Piata in data de 3 decembrie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 noiembrie 2008
Masa rotunda organizata de revista PIATA, 3 decembrie 2008, Hotel Crowne Plaza Bucuresti, Sala Valahia. Dupa opt ani de crestere sustinuta, economia romaneasca se pregateste sa infrunte o perioada mai putin fasta, determinata nu atat de dezechilibre interne, cat de contextul crizei financiare si economice globale.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 noiembrie 2008
Bucuresti - 25 noiembrie 2008 – Sincron – software de recrutare – a semnat de curand contract cu Cardinal Motors Ploiesti, pentru managementul proceselor de recrutare si gestionarea bazelor de date de candidati, largindu-si astfel “parcul auto”, din care mai fac parte Dacia Group Renault si Toyota Romania.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 noiembrie 2008
Trei ani sunt necesari dezvoltarii complete a sistemului imunitar al copilului.
Prin laptele matern, mama ofera copilului, chiar de la nastere, nutrienti naturali care au impact major asupra formarii sistemului imunitar al acestuia. Formula de lapte Aptamil este inspirata de laptele matern.
Aptamil, marca-expert in nutritia copilului, lansata pe piata romaneasca in luna iunie a acestui an, este prezenta in doua variante de produs corespunzatoare primelor doua etape de viata ale copilului. Incepand din luna noiembrie marca Aptamil se va imbogati cu un nou produs: Aptamil Junior, formula de lapte de crestere pentru copiii cu varste 1-3 ani.
Este demonstrat stiintific: Aptamil Junior sustine in mod natural sistemul imunitar al copilului datorita continutului de IMMUNOFORTIS ®. Acesta este o combinatia unica, patentata, de nutrienti speciali, care prelungeste beneficiile imunitare ale laptelui matern.
comunicatul de presa