Comunicate Serviciul de Ajutor Maltez în România

Compania Serviciul de Ajutor Maltez în România a emis 10 comunicate de presa

  • Bosch sarbatoreste vanzarea a 10 milioane de unelte IXO

    Bosch sarbatoreste vanzarea a 10 milioane de unelte IXO

    BUCURESTI - 4 octombrie 2010

    Bosch anunta faptul ca a vandut 10 milioane de scule electrice IXO. Cu ocazia acestei aniversari, pana pe 30 noiembrie 2010, Bosch organizeaza un concurs prin care participantii pot castiga una din cele 10 surubelnite unicat, editie limitata, impodobite cu cristale Swarovski. Inca de la lansare, din anul 2003, surubelnita cu acumulator litiu-ion IXO a devenit cea mai vanduta scula electrica, succesul acesteia datorandu-se tehnologiei incorporate, care ii permite sa fie usoara, mica si practica.    comunicatul de presa

  • Gaz natural, etanol si biodiesel – Bosch ofera sisteme de injectie pentru carburantii alternativi ecologic si economici

    Gaz natural, etanol si biodiesel – Bosch ofera sisteme de injectie pentru carburantii alternativi ecologic si economici

    BUCURESTI - 29 iulie 2010

    Pe langa benzina si motorina, carburantii alternativi castiga treptat teren. Printre acestia se numara gazele naturale (CNG = gaz natural comprimat), benzina cu continut mare de etanol, etanolul in stare pura (E100), precum si biodiesel-ul obtinut din plante. Bosch a inceput deja productia in serie a diverselor sisteme de comanda a motoarelor, precum si a componentelor de injectie pentru astfel de carburanti ecologici, prin intermediul carora emisiile de CO2 pot fi considerabil reduse.    comunicatul de presa

  • Prin campaniile organizate in luna martie, divizia de scule electrice Bosch se apropie si mai mult de clientii sai

    Prin campaniile organizate in luna martie, divizia de scule electrice Bosch se apropie si mai mult de clientii sai

    BUCURESTI - 1 martie 2010

    In aceasta primavara, Bosch lanseaza mai multe campanii dedicate pasionatilor de bricolaj. Astfel, pentru a fi cat mai aproape de clientii sai, divizia de scule electrice Bosch vine cu oferte noi, pornind ’’ofensiva cadourilor’’ prin doua mari campanii lansate de doua branduri Bosch: Dremel si Skil. Prima campanie debuteaza pe 1 martie 2010 si se adreseaza tuturor clientilor Dremel care cumpara unelte de la Bricostore si se inregistreaza pe site-ul www.dremel.ro, participand astfel la tragerea la sorti pentru un voucher de calatorii in valoare de 1000 de euro. Mai mult, Dremel organizeaza si ateliere de bricolaj in parteneriat cu lantul de magazine Bricostore. Cea de-a doua campanie, care se va desfasura tot la Bricostore, intre 12 – 27 martie 2010, consta in daruirea unui cadou in valoare de peste 130 de RON la fiecare achizitie a unei scule electrice de mesterit Skil.    comunicatul de presa

  • Bosch monitorizeaza calitatea serviciilor prestate de partenerii sai de service din bransa termotehnicii

    Bosch monitorizeaza calitatea serviciilor prestate de partenerii sai de service din bransa termotehnicii

    BUCURESTI - 9 decembrie 2009

    Bosch a dezvoltat singurul serviciu online de pe piata de termotehnica din Romania, care monitorizeaza zilnic gradul de satisfactie a clientilor service-urilor partenere, masurand doi indicatori de calitate: eficienta si rapiditatea raspunsului la solicitarile clientilor. Programul, demarat in toamna anului 2009, include partenerii de service Bosch si monitorizeaza serviciile de termotehnica oferite de acestia, comparand cu media nationala rezultatul obtinut de fiecare firma partenera in parte. Mai mult, persoanele care au nevoie de un service de termotehnica au la dispozitie un numar national unic 021.33.BOSCH, prin care pot face comanda de service, iar trei zile mai tarziu sunt sunati de un call center pentru a analiza gradul lor de satisfactie referitor la calitatea serviciilor obtinute.    comunicatul de presa

  • Bosch: Ipsos arata ca 70% dintre romani au devenit pasionati de bricolaj („Do it yourself”)

    Bosch: Ipsos arata ca 70% dintre romani au devenit pasionati de bricolaj („Do it yourself”)

    BUCURESTI - 9 septembrie 2009

    In Romania, DIY (bricolajul) este in plina expansiune. Aceasta este concluzia sondajului comandat de Robert Bosch SRL in luna august 2009 si realizat de Institutul de Cercetare Ipsos, pentru a vedea cati romani prefera sa efectueze personal lucrarile de bricolaj. Studiul, realizat pe un esantion de 1000 de persoane din diferite orase din Romania, a avut loc telefonic. Rezultatele Ipsos arata preferinta clara a romanilor pentru activitatile de DIY, 70% din cei intrebati raspunzand ca se ocupa personal de reparatiile de mica anvergura si de proiectele pentru decorarea caminului. Mai mult, studiul releva si faptul ca romanii au renuntat la vacante sau iesiri dese la restaurant, in favoarea activitatilor de bricolaj de tip „do it yourself” si a proiectelor creative de redecorare a locuintei.    comunicatul de presa

  • JUNKERS lanseaza caravana ’’Caldura din natura’’

    JUNKERS lanseaza caravana ’’Caldura din natura’’

    BUCURESTI - 12 iunie 2009

    In urma succesului Caravanei Climei din anul 2008, initiata de World Wide Fund for Nature in parteneriat cu Junkers si Toyota, Junkers anunta lansarea in 2009 a unei noi caravane denumite ’’Caldura din natura’’. Aceasta initiativa este menita sa informeze si sa constientizeze publicul local din 13 mari orase din Romania cu privire la optiunile existente pentru incalzirea eficienta, economica si ecologica, in vederea promovarii unui comportament prietenos cu mediul inconjurator. Astfel, Junkers va expune echipamente cu un consum de energie redus sau care folosesc energii alternative pentru incalzirea locuintelor si prepararea apei calde menajere.    comunicatul de presa