Comunicate Link Magazine

Link Magazine

Compania Link Magazine a emis 151 comunicate de presa

  • GDPR: Ce fel de date personale colectează magazinele online și ce măsuri trebuie să ia

    GDPR în E-Commerce

    BUCURESTI - 21 mai 2018

    Fie că vorbim despre datele necesare pentru a vinde, despre datele de facturare sau informațiile despre angajați, pentru a fi conforme cu legislația GDPR (General Data Protection Regulation), magazinele online trebuie să se asigure că folosesc datele cu un scop clar, fără a face abuz. Începând cu 25 mai 2018, business-urile în e-commerce vor fi obligate să țină evidența activităților de prelucrare a datelor personale, să le șteargă la cererea persoanelor fizice și, în cazul magazinelor mari, chiar să numească un DPO (Data Protection Officer).     comunicatul de presa

  • Ultimele zile de înscrieri cu prețuri reduse la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce

    GPeC SUMMIT - Cel Mai Important Eveniment de E-Commerce si Marketing Online din Romania si Europa Centrala si de Est

    BUCURESTI - 7 mai 2018

    Doar până vineri, 11 Mai 2018, este valabilă Oferta Early-Bird care aduce prețuri semnificativ reduse la biletele de acces pentru GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și Europa Centrală și de Est. Evenimentul se desfășoară la București, în zilele de 29-30-31 Mai și reunește cei mai buni experți internaționali și români din domeniu. Biletele pot fi achiziționate online de pe website-ul GPeC.    comunicatul de presa

  • Cei mai buni speakeri în E-Commerce din 7 țări vin la GPeC SUMMIT. Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț!

    GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai 2018

    BUCURESTI - 18 aprilie 2018

    Cei mai buni specialiști în E-Commerce și Marketing Online din SUA, Australia, Marea Britanie, Germania, Belgia, Spania și România vor vorbi de pe scena GPeC SUMMIT – evenimentul de referință din domeniu care se va desfășura la București, în zilele de 29-30-31 Mai 2018.

    Doritorii își pot achiziționa biletele de acces cu cel mai mic preț doar până vineri, 20 aprilie, ora 23:59 – moment în care expiră oferta Very Early-Bird.     comunicatul de presa

  • Președintele ASOS, Brian McBride, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT

    Brian McBride, Chairman ASOS, vine la GPeC SUMMIT

    BUCURESTI - 2 aprilie 2018

    București – 2 Aprilie, 2018 – GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de eCommerce și Marketing Online din Europa de Est, anunță venirea, pentru prima dată în România, a lui Brian McBride, Chairman ASOS, cel mai mare retailer online de fashion. Următoarea ediție a GPeC SUMMIT va avea loc la București pe 29-30-31 mai.     comunicatul de presa

  • GPeC 2018 la start: magazinele online află totul despre cum să își crească vânzările, iar cei mai buni speakeri în E-Commerce vin la GPeC SUMMIT

    Competitia Magazinelor Online GPeC Audit E-Commerce

    BUCURESTI - 21 martie 2018

    De 13 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce și Marketing Online din România și Europa de Est. Astăzi a luat startul ediția 2018 cu lansarea înscrierilor magazinelor online în Competiția GPeC și cu primele informații și înscrieri la GPeC SUMMIT – evenimentul de referință din domeniu care va avea loc pe 29-30-31 Mai, la București.    comunicatul de presa

  • Raportul pieței de e-commerce 2017: Românii au cumpărat online în valoare de 2,8 miliarde de euro

    Raportul pietei romanesti de E-Commerce 2017 GPeC

    BUCURESTI - 10 ianuarie 2018

    Potrivit cifrelor și estimărilor principalilor jucători din comerțul electronic românesc împreună cu GPeC (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro în 2017, cu peste 40% mai mult decât în 2016, când s-au înregistrat 1,8 – 2 miliarde de euro. Acest lucru ar însemna că românii au cheltuit, în medie, 7,67 milioane de euro în fiecare zi din an pentru cumpărături prin internet.

    Valoarea de 2,8 miliarde de euro face referire strict la e-tail, adică la produsele fizice (tangibile) care au fost comandate online. Nu sunt incluse serviciile, plățile de facturi la utilități, biletele de avion, vacanțele, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente, conținutul download-abil etc. Dacă le-am adăuga și pe acestea, valoarea totală a achizițiilor online ar crește considerabil.    comunicatul de presa