Comunicate Picant Events SRL

Compania Picant Events SRL a emis 589 comunicate de presa

  • Nu Manca Imediat Inainte de a Sustine o Prezentare – SPEECH 22 – 23 aprilie

    BUCURESTI - 24 martie 2010

    Evita sa mananci chiar inainte de a sustine o prezentare publica pentru ca imediat ce incepe digestia o cantitate mare de sange se duce catre aparatul digestiv, lasand mai putin sange pentru irigarea creierului. Astfel dupa masa se instaleaza temporar o stare de moleseala si o scadere a capacitatii intelectuale.

    Pentru mai multe ponturi despre sustinerea prezentarilor publice si pentru a afla tehnicile de vorbit in public participa la SPEECH pe 22 si 23 aprilie.

    Trainingul SPEECH (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu elementele teoretice ale sustinerii de prezentari publice, elemente de limbaj nonverbal si paraverbal si sa le ofere instrumentele esentiale pentru sustinerea unei prezentari de succes.

    SPEECH (www.marketingforum.ro) include foarte multe exercitii, studii de caz, jocuri de rol menite sa contribuie decisiv la imbunatatirea abilitatilor de prezentare.
        comunicatul de presa

  • Adaptarea Comunicarii la Etapa din Viata Brandului - Junior Brand - 16 Aprilie 2010

    BUCURESTI - 24 martie 2010

    Un Brand trece prin cateva etape in decursul vietii sale:
    Etapa 1: Necunoscut,
    Etapa 2: Cunoscut,
    Etapa 3: Cunoscut pentru ceva,
    Etapa 4: Cunoscut pentru ceva bun,
    Etapa 5: Cunoscut pentru ceva diferit,
    Etapa 6: Cunoscut pentru lucruri importante pentru publicul tinta.
    Comunicarea unui brand trebuie sa se adapteze fiecarei etape din viata brandului, astfel incat sa il ajute sa treaca la urmatoarea etapa.

    Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 16 Aprilie 2010.


    Trainingul Junior Brand (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de marketing si creare de brand, care nu au cunostinte sau au cunostinte reduse de branding si brand management.
        comunicatul de presa

  • Organizare de Evenimente de Afaceri – Ultimele zile de inscrieri la EventOr din 25 - 26 Martie

    BUCURESTI - 18 martie 2010

    Maine 19 martie este ultima zi de inscrieri la trainingul de organizare de evenimente EVENT’or din 25-26 martie.

    Trainingul Event'or (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor care au cunostinte si experienta reduse si medii in oganizarea evenimentelor de afaceri si isi propune sa familiarizeze participantii atat cu notiuni teoretice privind evenimentele de afaceri, cat si cu aspectele practice ale organizarii unui eveniment de afaceri. Event'or isi propune sa ofere o structura esentiala a unui plan de organizare a unui eveniment.

    Work-shop-urile realizate de participantii la Eventor ( www.marketingforum.ro ) reprezinta un plan de organizare a unei conferinte deschise. Informatia din cadrul Eventor poate fi folosita pentru organizarea eficienta si a seminariilor, intalnirilor de afaceri, expozitii etc.    comunicatul de presa

  • Care sunt cele mai eficiente moduri si locuri de promovare on-line pentru tine - iAnalysis 31 Martie

    BUCURESTI - 16 martie 2010

    Folosind programe de web analytics poti stabili anumite actiuni pe care le fac vizitatorii pe site-ul tau ca obiective (goals). Acestea pot fi comanda pe site, abonarea la newsletter, comentarea unui post etc. Astfel vei afla care sunt sursele aducatoare de vizitatori pe site care au cea mai buna rata de conversie.

    Mai multe despre acest subiect vom discuta la iAnalysis, Primul training de Web Analytics din Romania, care va avea loc pe 31 Martie in Bucuresti, fiind sustinut de domnul Liviu TALOI si organizat de PICANT (www.marketingforum.ro).

    Trainingul iAnalysis (www.marketingforum.ro) propune o abordare pragmatica a masurarii si analizarii comunicarii si prezentei on-line.
        comunicatul de presa

  • Vorbeste Bine in Public – SPEECH 22 – 23 aprilie

    BUCURESTI - 16 martie 2010

    Foarte multi oameni sunt pusi in situatia de a sustine prezentari publice in fata colegilor, clientilor sau chiar in fata unei audiente necunoscute. Celor mai multi dintre acestia le este teama sa vorbeasca in public datorita lipsei cunostintelor de baza despre prezentarile publice si datorita lipsei exercitiului.

    Trainingul SPEECH (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu elementele teoretice ale sustinerii de prezentari publice, elemente de limbaj nonverbal si paraverbal si sa le ofere instrumentele esentiale pentru sustinerea unei prezentari de succes.

    SPEECH (www.marketingforum.ro) include foarte multe exercitii, studii de caz, jocuri de rol menite sa contribuie decisiv la imbunatatirea abilitatilor de prezentare.
        comunicatul de presa

  • Brand= Bani si Siguranta - Junior Brand - 16 Aprilie 2010

    BUCURESTI - 16 martie 2010

    Cu siguranta construirea si consolidarea unui brand reprezinta o investitie in companie si in viitorul acesteia.

    Atunci cand se vorbeste de branduri se vorbeste si de bani. Totusi in ceea ce priveste beneficiile pe care le aduce un brand, mai importanta decat banii este siguranta pe care un brand solid o ofera in perioade dificile din viata unei companii.
    Acest subiect va fi dezvoltat in cadrul Trainingului Junior Brand (www.marketingforum.ro) din 16 Aprilie 2010.

    Junior Brand (www.marketingforum.ro) isi propune sa familiarizeze participantii cu notiuni de branding si brand management si sa releve principiile de baza pentru construirea si administrarea unui brand.
        comunicatul de presa