Comunicate TWEENCALL

TWEENCALL

Compania TWEENCALL a emis 3 comunicate de presa

  • Sales Force Monitoring - eficienta maxima in utilizarea timpului echipei de vanzari

    Sales Force Monitoring

    BUCURESTI - 24 octombrie 2011

    TWEENCALL lanseaza in 24 Octombrie serviciul Sales Force Monitoring - solutie de optimizare a eforturilor de vanzare, dedicata managerilor de vanzari care vor sa obtina maximul de eficienta din partea echipelor lor de vanzatori.

    Sales Force Monitoring se adreseaza Managerilor de Vanzari si Marketing oferindu-le un instrument simplu de utilizat pentru a creste numarul de vanzari, a scurta procesul de vanzare si pentru a masura direct gradul de satisfactie al clientilor fata de experienta oferita de companie.    comunicatul de presa

  • E-commerce - venituri suplimentare incurajand vanzarile de impuls

    E-commerce - venituri suplimentare incurajand vanzarile de impuls

    BUCURESTI - 15 septembrie 2011

    Tweencall lanseaza din 15 septembrie serviciul Web Support, serviciu dedicat companiilor ce activeaza in zona comertului electronic.     comunicatul de presa

  • Tweencall anunta o crestere a cifrei de afaceri cu 38% in Semestrul 1 din 2011

    BUCURESTI - 7 septembrie 2011

    Tweencall SRL, unul dintre cei mai importanti prestatori de servicii de Call Center si BPO din Romania, anunta pentru primul semestru al acestui an o cifra de afaceri de 5,7 milioane lei, in crestere cu 38% fata de cea realizata in aceeasi perioada a anului trecut, aceasta situandu-se in linie cu cifra de afaceri bugetata pentru anul 2011. Tweencall a incheiat anul 2010 cu o cifra de afaceri de peste 9 milioane lei.
        comunicatul de presa